نابودی نظام ایران، خبر خوشایند عوامل اتاق خبر شبکه من وتو +تصویر
چه کسی حرمت خون شهدا را نگه می دارد
از خون جوانان وطن لاله دمیده
این شبکه به اصطلاح سرگرمی که به صورت زیرکانه [متفاوت از دیگر شبکه ها] اقدام به پخش برنامه ای خبری با عنوان «اتاق خبر» می کند که هیچ تحلیلگری نمره قبولی به آن نمی دهد و اگر قرار باشد کسی یا گروهی آن را تایید کند تنها اهالی ضدانقلاب است!
 
در میان صدها نشریه در معتبر دنیا که به تحلیل رویدادها و وقایع می پردازند، دست اندرکارن شبکه ضدفرهنگی من وتو به دنبال تحلیل یک روزنامه دست چندم ترکی می روند که البته در آن سخن از نابودی ایران در صورت حمله به سوریه است! گویا تنها عاملی که باعث شده دست اندرکاران من وتو این خبر را در خروجی اخبار خود قرار دهند مسئله نابودی حکومت ایران است و بس
 
اما جالب تر آنکه نشریه «حریت» که در ترکیه به چاپ می رسد خبر داده است که: «سفیر ایران در آنکارا خواستار همکاری بیشتر دو کشور در مسائل گوناگون منطقه‌ای شده است. به نوشته این روزنامه، «علیرضا بیگدلی» سفیر ایران در ترکیه، گفته  است تهران و آنکارا باید با همکاری و همراهی یکدیگر برای همه مسائل در منطقه چاره اندیشی کنند. وی بر این اساس از دولتمردان ترکیه خواسته به همکاری با ایران بپردازند.
 
مخاطبان شبکه من وتو نیز نسبت به این خبر روی خوش نشان نداند و با امتیازهای منفی خود پاسخ عوامل شبکه من وتو را دادند! گفتنی است آرمین قبادی پاشا از دست اندرکاران برنامه اتاق خبر شبکه ضدفرهنگی من وتو می باشد.

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:








ارسال توسط مهدی آئین پرست
آخرین مطالب

آرشیو مطالب
پيوند هاي روزانه
امکانات جانبی

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 24
بازدید دیروز : 37
بازدید هفته : 78
بازدید ماه : 76
بازدید کل : 13767
تعداد مطالب : 138
تعداد نظرات : 9
تعداد آنلاین : 1